Monday, November 29, 2010

[CERITA]28 NOVEMBER 2010


Assalamualaikum„Seperti Biase..alhamdulillah,masih ade kesempatan yang diberikan olen Allah SWT kepada saya untuk berkongsi cerita di RUANG BLOG saya ini..
Pagi„,Saya lepas Solat Subuh TerrrTIDUR.Pstu Bangun Lambat Pulak..HATI SAYA SANGAT RESAH PADA PAGI ITu..emmm…maybe~~Orang Yang Saya Sayang„Sudah Membenci Saya..Maybe itulah yang terbaik yang telah ditakdirkan..
Petang..Pengalaman„,Saya Ingin Mengikut Meo,Azim Dan Abg Kepda Meo Pergi MEMANCING ikan..Sebelum nih..aku FOLLOW jepp..xpernah pegang JORaN unn..TAPI Tadi..dalam merasa Melontar UMPAN menggunakan Joran uhh..hehehe..best jugak lah..TAPI~~~xade HASIL meh..xade rezeki„Air Pasang Meh.„Keruh Pulak Uhh..[LOKASI MEMANCING]-SUNGAI PERAK…hehehehehe..
Malam„Stdy Untuk Pekse Esok.Wish Me A Luck Oke..Baca Ala Kadar Jepp..HAHAH..klu msok MRSM tahun depan??hahahha..xmsok lah..;D…Pstu Kuar Makan Ngan Member[Meor,Ebi ngan Ajmal]….Then,online..pstu nak tidur dah…UPDATE BLOG jap..;D..^peaace^

Tengs For The Coment..;D