Friday, December 24, 2010

“Kenapa Saya Suka Oh! Media Network”

Apa Oh!Media?


Oh Media Network adalah sebuah syarikat berdaftar (registered with SSM Berhad) yang bertapak di Kuala Lumpur, Malaysia. Memiliki ramai krew terlatih bergelar graduan hebat dari Multimedia University dan Limkokwing University.


Oh Media adalah web pioneer network yang paling dikenali di Malaysia pada ketika ini. Kami lebih dikenali sebagai syarikat yang menghasilkan projek bernama “OH” di pangkal domain. Apapun secara tiba-tiba ramai mereka diluar sana yang menjadikan kami reference mereka dan turut sama menggunakan identiti yang sama (lack of ideas dude). Kami amat berbesar hati kerana menjadi influence kepada ramai orang.

KENAPA SAYA SUKA OH!MEDIA?

PErtama Sekali,Saya Mengenali Oh Media Menerusi Laman Sosial FACEBOOK OH! MEDIA.
Di Situ,Saya Melihat Pelbagai Gamba Dan Video Yang Menarik(Banyak yang belum pernah saya tonton).Semenjak itu,saya tertarik untuk terus melayari laman web OH!MEDIA.Oh!Media juga terkenal dengan laman-laman web seperti OH!TIDAK dan Sebagainya.Di situ terdapat banyak Entri Yang Menarik dan Unik .Sejujurnye,OH!Media sangat gempak dan TIP TOP!><Menghilangkan Bosan dan Membuat Semua Terhibur .

ANTARA SCREENSHOT Oh!Media Network,..=)
click gamba untuk view yang lebih seksi.

click gamba untuk anjakan paradikma

click gambar untuk menjadi ultraman.

ENJOY THIS !xD


Tengs For The Coment..;D